Гімназія 
 
НПУ імені
М.П. Драгоманова
  • gym4
  • gym4
  • gym2
  • gym4
  • gym2

 

 

     б-р Т. Шевченка 56а
       т.: 2344977, 2345277
       e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
       м.Київ Україна
 

Навчальна практика

CityIntelligence 1

    А що у сквері Столичному інтелігентові ???
    Свою першу навчальну практику в гімназії учні 5-Б класу завершували у неповторному куточку столичного  середмістя  -   у сквері Столичному інтелігентові, що на початку вулиці Олеся Гончар.  Його автор - відомий київський скульптор Костянтин Скритуцький, творець Пейзажній алеї.
Митець  зобразив міського інтелігента у вигляді бронзового зимородка - птаха, який стоїть на бетонному постаменті з паличкою під крилом, схиливши голову, бо цей образ найкраще символізує київську інтелігенцію. За своїм характером зимородок дуже сором'язлива пташка - постійно ховає голову під крило, начебто їй соромно за все, що відбувається довкола. Цим саме відтворено ореол дня - від загального бездушшя й інертності київська інтелігенція стала «вимираючим видом», який пора занести до Червоної книги. Але інтелігенція є, і вона повинна себе активно проявляти у всіх громадських справах. Це свого роду дружній шарж, який повинен змусити інтелігента замислитися. На бетонному постаменті - табличка з написом: "Інтелігенція - хранитель майбутнього!".
Та в одній скульптурі це висловити нереально, адже наша інтелігенція багатогранна. Тому у сквері ще три скульптури: ворон - символ мудрості, якої у наших інтелігентів хоч відбавляй; сова - символізує наукову інтелігенцію, академічне середовище, столичну професуру; пташка одуд з грайливим чубчиком - символ творчої інтелігенції, акторів, письменників, театралів. І, нарешті, горобчик, який символізуватиме середній клас, який щосили стрибає і виживає, як може…

Навчальна практика

CapitalsSecrets 1

Таємниці столиці поруч
     У перші дні навчальної практики продовжив роботу  пізнавальний історико-краєзнавчий проект для 5-Б класу «Рідне місто. Старожитності та дивовижі столиці». Юні гімназисти знову  занурилися у дивне минуле сучасної вулиці Олеся Гончара, де оглянули будинки міської забудови ХІХ століть, дивні садиби та флігелі зі своєю неповторною архітектурою  флігелів, балкончиків, виступів чи  фонтанами  міського водогону.
Ось,  наприклад, будинок 16-31, його проектував знаний інженер Микола Яскевич, на дуже енергетично «негарному» місці й аби уберегти житло від нечистої сили прикрасив їх чисельними дракончиками-оберегами, які згідно давньої  міської легенди оживають напередодні Різдва.
Будинок 33- незвичний особняк – побудований у стилі модерн, його прикрашає статуя грізного лева, який охороняє прописаний на бетоні автограф архітектора Ігнатія Ледохівського. Правда, попри усю оринінальність будівлі, слід визнати, що окремі деталі декору були запозичені із фасаду одного паризького будинку, спроектованого  знаменитим французом Ектором Гімаром. На початку ХХ століття тут біла клініка доктора Маковського та військовий госпіталь.
    А от будинок 12 вирізняється суворою готичністю та шляхетністю.

Навчальна практика

AnimeHada 1

Живопис, колаж та аніме Йошіко Хада
 Гімназисти 5- Б класу упродовж навчального року мали нагоду переглянути багато презентацій міжнародних мистецьких акцій столиці, тож не відвідати виставку робіт роботи ілюстратора з Токіо Йошіко Хада  у київському арт-просторі Orthodox було б дивним.
Слоненя серед квітів, шалені олені, білка, що вмостилась на плечі у дівчини, кіт з рожевою і блакитною плямками навколо очей — ці персонажі Йошіко прості й чудові, як радість від пташки, що гарно співає на світанку.
На думку Йошіко, повага японців до тварин може бути пов’язана з буддизмом, одною з основних релігій у країні. «Але не можна сказати, що усі надто вірять у буддизм і таке ставлення йде саме звідти, — ділилася враженнями  художниця. — Утім, це може походити із загального уявлення, існуючого, зокрема, в буддизмі, що всі предмети мають душу, тому до них треба ставитися з любов’ю та повагою».
У своїх роботах  Йошіко поєднує живопис, колаж і цифровий друк. Художниця створює ілюстрації для періодики, співпрацює з телебаченням, оформлює музичні альбоми, бере участь у міжнародних виставках.
Її ілюстрація асоціюється з чимось ближчим до класичного малювання або аніме, а Йошіко представляє яскраві експресивні роботи, щирі й душевні. Це класно, бо в Україні мало хто дозволяє собі так малювати.